Bilstein Technology
Ha a „gyári alkatrész” megnevezés nem létezne, fel kellene találni a számunkra. Több mint 60 éve vagyunk a legnagyobb járműgyártók futómű és lengéscsillapító fejlesztő partnerei mind a prémium, mind a nagysorozatszámú autógyártók szegmensében. Legyen szó a sorozatgyártáshoz fejlesztett futóműalkatrészekről,a motorsport nagyteljesítményű futóműveiről, vagy csúcsminőségű utángyártott lengécsillapítokról, a termékeink, illetve szaktudásunk iránt mindig nagy a kereslet.
Széles termékkínálatunk, nagy piaci lefedettséggel és magas rendelkezésre állással mindenre nyújt kielégítő megoldást-az utángyártott alkatrészektől, a tuningon keresztül a motorsportig. Így biztosítjuk a legendás BILSTEIN vezetési élményt egy életen át.
BILSTEIN gáztöltéses technológia.
A nyomás a trükk.
A hagyományos olajtöltésű lengéscsillapítókban az extrém igénybevétel az olaj felhabosodásához vezethet, ami akár 35%-kal csökkentheti a csillapítási erőt. Már az 50-es években kifejlesztettük a BILSTEIN gáznyomásos technológiát a probléma megoldására. Elsőként 1957-ben a Mercedes-Benz sorozatgyártású autóiba építettünk be egycsöves, gáznyomásos lengéscsillapítókat, ezzel mind a mai napig szilárdan megalapozva a gáztöltéses technológiát a járműgyártásban-úgy az egy-, mint a kétcsöves konstrukcióknál. Mindez megbízható csillapítást jelent bármilyen terhelésnél, kiegészülve a dinamikus vezetési stílus biztonságával. A BILSTEIN gáztöltésű lengéscsillapítói stabil úttartást és pontos irányítást biztosítanak maximális terhelés mellett is.
BILSTEIN légrugózás.
Nem minden légrugó egyforma.
Úttörők voltunk a gyári alkatrészek fejlesztésében és a mai napig technológia vezérek vagyunk az utángyártott alkatrészek piacán. A BILSTEIN légrugók nem csak a felfüggesztést és a csillapítást szolgálják, de a szintszabályozást is lehetővé teszik. A légzsákokban uralkodó ellennyomás biztosítja az állandó utazási magasságot különböző terhelések mellett is. A BILSTEIN légrugók passzív és aktív kivitelben is elérhetők. Míg a passzív légrugózási rendszerek csak egy féle csillapítási beállítást tesznek lehetővé, addig az aktív légrugóknál pontosan beállított karakterisztikákból lehet választani. Vagy a sorőr választ a sportos és komfortos beállítások közül, vagy a rendszer maga választja ki az optimális karakterisztikát milliszekundumok alatt. Azt az érzést, mintha mindig új lenne, csak a BILSTEIN gyári technológia képes megadni. A BILSTEIN légrugók 100%-ban újonnan fejlesztett alkatrészekből állnak,állandó csillapítási erőt biztosítanak és a maximális biztonság érdekében nagy teljesítmény tartalékkal rendelkeznek. Bármilyen légrugós felfüggesztéshez elérhetők-passzív vagy aktív kivitelben.
BILSTEIN kétcsöves technológia.
Tökéletes csillapítás minden nap.
A sorozatgyártásban készülő járművek több mint 90%-ába kétcsöves lengéscsillapítót építenek be. A duplafalú kétcsöves lengéscsillapítókban a dugattyú a belső olajkamrát két munkakamrára osztja. Berugózáskor a dugattyú az olajat a felső munkakamrába, valamint a két cső közötti kiegyenlítő kamrába nyomja. Visszarugózásakor a dugattyúszelep felel a csillapításért. A széria-beszállításból átültetett technológiának köszönhetően a BILSTEIN kétcsöves lengéscsillapító program teljes körűen tesztelt, a gyárival megegyező minőségű utángyártott alkatrészeket kínál.
BILSTEIN egycsöves/Upside-Down technológia.
Eredeti, nagy teljesítményű alkatrész.
Az eredeti mindig jobb. A BILSTEIN kezdte el először az egycsöves gáztöltésű lengéscsillapítók sorozatgyártását, melyekre a mai napig óriási a kereslet. Akár nehéz útviszonyokról, nagy terhelésről, vontatásról, akár sportos vezetésről vagy motorsportról legyen szó, a BILSTEIN egycsöves technológia a dugattyú nagyobb munkafelülete miatt, nagyobb csillapítóerőt, jobb kezelhetőséget, nagyobb állandó teljesítményt és hosszabb szervizintervallumot biztosít. Az egycsöves technológia adta rugalmas beépítési lehetőségek nagyobb szabadságot adnak a mérnökök számára a tökéletes beépítési pozíció kiválasztásához. A BILSTEIN Upside-Down technológiájánál a dugattyúkar a cső testének aljához van rögzítve. A kopásálló króm cső fel és le mozog a vezérgyűrűkben. Így a függőleges és az oldali irányú erők is nagyobb feleleten oszlanak el, valamint a csavarodásnak való ellenállás is nagyobb a kerék és a jármű alváza között.
BILSTEIN-Triple-c-Technology.
Rétegről rétegre.
A BILSTEIN-Triple-C-Technology egy nagyteljesítményű, három rétegű bevonatot jelent. Elsősorban az állítható magasságú lengéscsillapítók hatékony korrózióvédelmére fejlesztettük ki. A különleges bevonat teszteléséhez a lengéscsillapítót sópermet-tesztnek veti alá a DIN50021 SS szabvány alapján. A felület több mint 600 órás sópermetezés után sem károsodott. Jól mutatja technológiánk fejlettségét,hogy ugyanezt a tesztet egy rozsdamentes acél termék csak 418 óráig bírja.
-1.réteg: A különleges horganyötvözet tökéletes egységet alkot a lengéscsillapító alapanyagával. Ez tejes körű korrózióvédelem alapja
-2.réteg: Köztes bevonat, mely a horganyréteget zárt homogén felületté teszi.
-3.réteg:Tökéletes
BILSTEIN gáztöltéses technológia.
A nyomás a trükk.
A hagyományos olajtöltésű lengéscsillapítókban az extrém igénybevétel az olaj felhabosodásához vezethet, ami akár 35%-kal csökkentheti a csillapítási erőt. Már az 50-es években kifejlesztettük a BILSTEIN gáznyomásos technológiát a probléma megoldására. Elsőként 1957-ben a Mercedes-Benz sorozatgyártású autóiba építettünk be egycsöves, gáznyomásos lengéscsillapítókat, ezzel mind a mai napig szilárdan megalapozva a gáztöltéses technológiát a járműgyártásban-úgy az egy-, mint a kétcsöves konstrukcióknál. Mindez megbízható csillapítást jelent bármilyen terhelésnél, kiegészülve a dinamikus vezetési stílus biztonságával. A BILSTEIN gáztöltésű lengéscsillapítói stabil úttartást és pontos irányítást biztosítanak maximális terhelés mellett is.
BILSTEIN légrugózás.
Nem minden légrugó egyforma.
Úttörők voltunk a gyári alkatrészek fejlesztésében és a mai napig technológia vezérek vagyunk az utángyártott alkatrészek piacán. A BILSTEIN légrugók nem csak a felfüggesztést és a csillapítást szolgálják, de a szintszabályozást is lehetővé teszik. A légzsákokban uralkodó ellennyomás biztosítja az állandó utazási magasságot különböző terhelések mellett is. A BILSTEIN légrugók passzív és aktív kivitelben is elérhetők. Míg a passzív légrugózási rendszerek csak egy féle csillapítási beállítást tesznek lehetővé, addig az aktív légrugóknál pontosan beállított karakterisztikákból lehet választani. Vagy a sorőr választ a sportos és komfortos beállítások közül, vagy a rendszer maga választja ki az optimális karakterisztikát milliszekundumok alatt. Azt az érzést, mintha mindig új lenne, csak a BILSTEIN gyári technológia képes megadni. A BILSTEIN légrugók 100%-ban újonnan fejlesztett alkatrészekből állnak,állandó csillapítási erőt biztosítanak és a maximális biztonság érdekében nagy teljesítmény tartalékkal rendelkeznek. Bármilyen légrugós felfüggesztéshez elérhetők-passzív vagy aktív kivitelben.
BILSTEIN kétcsöves technológia.
Tökéletes csillapítás minden nap.
A sorozatgyártásban készülő járművek több mint 90%-ába kétcsöves lengéscsillapítót építenek be. A duplafalú kétcsöves lengéscsillapítókban a dugattyú a belső olajkamrát két munkakamrára osztja. Berugózáskor a dugattyú az olajat a felső munkakamrába, valamint a két cső közötti kiegyenlítő kamrába nyomja. Visszarugózásakor a dugattyúszelep felel a csillapításért. A széria-beszállításból átültetett technológiának köszönhetően a BILSTEIN kétcsöves lengéscsillapító program teljes körűen tesztelt, a gyárival megegyező minőségű utángyártott alkatrészeket kínál.
BILSTEIN egycsöves/Upside-Down technológia.
Eredeti, nagy teljesítményű alkatrész.
Az eredeti mindig jobb. A BILSTEIN kezdte el először az egycsöves gáztöltésű lengéscsillapítók sorozatgyártását, melyekre a mai napig óriási a kereslet. Akár nehéz útviszonyokról, nagy terhelésről, vontatásról, akár sportos vezetésről vagy motorsportról legyen szó, a BILSTEIN egycsöves technológia a dugattyú nagyobb munkafelülete miatt, nagyobb csillapítóerőt, jobb kezelhetőséget, nagyobb állandó teljesítményt és hosszabb szervizintervallumot biztosít. Az egycsöves technológia adta rugalmas beépítési lehetőségek nagyobb szabadságot adnak a mérnökök számára a tökéletes beépítési pozíció kiválasztásához. A BILSTEIN Upside-Down technológiájánál a dugattyúkar a cső testének aljához van rögzítve. A kopásálló króm cső fel és le mozog a vezérgyűrűkben. Így a függőleges és az oldali irányú erők is nagyobb feleleten oszlanak el, valamint a csavarodásnak való ellenállás is nagyobb a kerék és a jármű alváza között.
BILSTEIN-Triple-c-Technology.
Rétegről rétegre.
A BILSTEIN-Triple-C-Technology egy nagyteljesítményű, három rétegű bevonatot jelent. Elsősorban az állítható magasságú lengéscsillapítók hatékony korrózióvédelmére fejlesztettük ki. A különleges bevonat teszteléséhez a lengéscsillapítót sópermet-tesztnek veti alá a DIN50021 SS szabvány alapján. A felület több mint 600 órás sópermetezés után sem károsodott. Jól mutatja technológiánk fejlettségét,hogy ugyanezt a tesztet egy rozsdamentes acél termék csak 418 óráig bírja.
-1.réteg: A különleges horganyötvözet tökéletes egységet alkot a lengéscsillapító alapanyagával. Ez tejes körű korrózióvédelem alapja
-2.réteg: Köztes bevonat, mely a horganyréteget zárt homogén felületté teszi.
-3.réteg:Tökéletes
Hozzászólások Bilstein Technology cikkünkhöz:
Kezelhetjük az adataidat?
Alulírott, az "Elfogadom és küldöm" gomb megnyomásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással.